Ki szeretné találni ügyfelei gondolatát?

Az éttermi szoftver használatával erre is lehetősége lesz! Ki ne szeretné tudni, hogy hogyan vélekedik az ügyfél az éttermünkről és pontosan mit is szeretne? Ezekkel az információkkal tudunk igazán magas színvonalú szolgáltatást nyújtani és maximális elégedettséget generálni a megrendelőknél. Az éttermi szoftvert használva lehetőség nyílik rá, hogy feltérképezzük a megrendelők véleményét és megértsük a szokásaikat. A szimpla ajándék kóla küldési ideje lejárt. Itt az alkalom, hogy ténylegesen a az igényeknek megfelelő ajándékkal tudjunk kedveskedni, ezzel is növelve a a bizalmat és ösztönözve az ismétlődő vásárlást. rillgo
Olyan nagyszerű funkciók kerültek bele a szoftverbe mint az automatikus értesítés lehetősége, aminek a nyomán a vásárló nem csak nyomon tudja követni a megrendelését, de miután kézhez vette az ételt véleményezni is tudja azt. Mivel ezek csupán belső felhasználásra készültek, így nem publikusak és nagyban segítenek feltérképezni, hogy milyen vélemény alakult ki az éttermünkről. Amennyiben folyamatos negatív visszajelzést kapunk egyes területekről, akkor tudjuk, hogy mit kell tennünk pontosan a fejlesztéshez. Ez a szolgáltatás ami az éttermi szoftverünkben megtalálható, minőséget nagyban növelheti. rillgo
Ez mellett a vevők rendelései is nyomon követhetők, amik által megértjük, hogy mire vágynak igazán. így mikor kedveskedni szeretnénk valamivel, akkor személyre szabottan tudjuk ezt megtenni, ezzel is emelve a kiszolgálás színvonalát. így nem csupán arra leszünk képesek az éttermi szoftver használatával, hogy megfejtsük a véleményeket, de teljes képet kaphatunk a szokásokról, amik helyzeti előnybe hoznak a konkurenciához képest. Hiszen ha az állandó vevőbázist sikerül kibővíteni, akkor a az alapok amiken a vállalkozás áll sokkal stabilabb lesz és könnyebb további fejlesztéseket eszközölni. rillgo